2014. május 8., csütörtök

20.rész

                                                                       Halika!
Meghoztam az új részt! Köszönöm a sok oldal megtekintést nagyon örülök neki de ami kicsit elszomorít hogy egyre kevesebb komit kapok ha valami nem tetszik szóljatok változtatok rajta! 
(Ha nagyon szeretnétek ma még hozok egy részt!)
Na de mindegy jó olvasást!
                                                                           *Nikii*

Valaki kivette a kezemből a telefonomat és elrohant vele.Nem láttam a Fiú arcát de azt láttam hogy nagyon magas és barna haja van.Nem értettem semmit ledermedtem.Ahelyett hogy utána rohantam volna inkább haza mentem.Otthon neki álltam főzni.Tatar beefsteak-et csináltam mert tudom hogy az Oli kedvence.Épp terítettem amikor Olika rohant be a házba és amikor meglátott szorosan magához ölelt.
-Te meg hol voltál? És mi a franc van a telefonoddal?-Havazott el a kérdéseivel.
-Boltba voltam és ellopták.
-Mi van? Te jól vagy?
-Oli! Nyugi nagyon jól vagyok!-Mondtam és megcsókoltam.-Ennyire aggódtál értem?
-Belehaltam volna ha bármi bajod esik!
-Amúgy főztem neked!
-Tényleg és mit?-Kérdezte nagyon aranyosan.
-Tatar beefsteak-et.
-Az a kedvencem!
-Tudom!Azért csináltam.
-Imádlak!-Mondta és megölelt.Utána leültünk enni és beszélgettünk.
-És te hol voltál?
-Titok!
-Csajjal voltál Patocska?-Kérdeztem tőle felhúzott szemöldökkel.
-Ha szerinted Sziki csaj akkor igen!-Válaszolta nevetve.
-És mit csináltál vele?
-Mondtam hogy titok.
-Komolyan mondom hogy még a végén féltékeny leszek Petire.-Mondtam nevetve.
-Ha féltékeny vagy az azt jelenti hogy szeretsz!
-Nem! Nem szeretlek!-A kijelentésemre Oli felállt és elkezdett közeledni felém én is felálltam.
-És miért nem szeretsz?-Kérdezte.
-Mert..-Nem hagyta hogy befejezzem.Megcsókolt és óvatosan a falnak nyomott.
-Most sem szeretsz?-Kérdezte és felvett.
-Hát nem is tudom.!-Bevit a szobába és lefektetett az ágyra a többit meg úgy is tudjátok.

*Panni szemszög*
Bencével a barátommal bementünk a boltba vásárolni.Mikor Ő elment tésztáért oda jött hozzám egy lány és Bencéről kérdezősködött.Nem értettem hogy miért érdekli ennyire de nagyon jó fejnek tűnt így megadtam neki a számomat.Mikor kiléptünk a boltból Bence megállt.
-Nekem most van egy kis dolgom de nem sokára utánad megyek Drágám jó?
-Oké! De hova mész?
-Majd megtudod! De most tényleg megyek!
-Jó!-Mondtam és megcsókolt.Mostanába olyan furcsán viselkedik.Nem értem mi van vele lehet hogy velem van baj?


*Nati szemszög*
*Reggel*
Reggel a csengő hangjára keltem.Kikeltem gyorsan az ágyból magamra kaptam a köntösöm és már mentem is.Mikor kinyitottam az ajtót nem állt ott senki.Csak egy doboz volt ott és egy levél.Bementem a házba és kinyitottam a dobozt és nem hittem a szememnek a telefonom volt benne.Ami még jobban meglepett az a levél volt.

4 megjegyzés: