2014. április 27., vasárnap

19.rész

Sziasztok
Ne haragudjatok hogy csak most hozok részt de rengeteg dolgom volt! Köszönöm a komikat (ami most nagyon kevés lett) a +2200 oldalmegtekintést. Remélem tetszeni fog ez a rész.
                                                                                             Puszi:
                                                                                      *Nikii*

...Nagyon ideges lettem.Elrohantam haza nem tudtam hogy mit csináljak most.Így hát elkezdtem filmet nézni.Valami nyálas film volt majdnem az egészet végig sírtam.A film végén Valaki befogta a szám és a szemem.
Na ki vagyok?-Kérdezte Oli.
-Hagyjál békén és tűnj innen!-Mondtam mérgesen Olinak aki értetlenül nézett rám.
-Mi a baj Baba?
-Még kérdezed?
-Igen kérdezem mert fogalmam sincs hogy mit csináltam.
-Tényleg?Akkor kérdezd meg azt a szőke lányt akit ma annyira ölelgettél.
-Milyen lányt?
-Ne tagadd Olivér!Láttalak mert utánad mentem mert nem tudtam elhinni hogy ketten visztek egy macskát állatorvoshoz!
-Úr isten Baba! Te Zsófiról beszélsz? Ő Sziki barátnője!
-Hát persze! Én higgyem is el? Olivér tűnj innen!-Kinyitottam az ajtót Ő pedig becsukta és óvatosan a falnak nyomott.
-Baba én csak téged szeretlek!Senki másra rá sem nézek!-Mondta nagyon aranyosan.
-Biztos?-Kérdeztem.
-Hívjuk fel Szikit majd Ő elmondja.
-Oké!-Felhívtuk Szikit és Ő elmondta hogy Zsófi már 5 éve a barátnője.Nagyon rosszul éreztem magam ezek után.-Ne haragudj Olivér!
-Ki kell engesztelned!
-Még pedig hogy?
-Kezdjük avval hogy nagyon meleg van itt!-Mondta és levette a pólómat majd a sajátját is.Remek délutánt töltöttünk EGYÜTT ismét.
*Este*
Olivérnek megszólalt a telefonja nagyon megijedtünk.Mikor sikerült a szívverésünket helyre tenni Oli felvette.
-Igen??...Most??..Jól van megyek..Csá!-Mondta és letette.
-Mi a baj?-Kérdeztem Tőle.
-El kell mennem!
-Most??
-Igen Baba! Ne haragudj!-Mondta és láttam Rajta hogy nagyon sajnálja a dolgot.
-Semmi baj! Menj csak!-Mosolyogtam rá!
-Biztos?
-Persze!
-Szeretlek!
-Siess!
-Oké Baba! Puszi!-Mondta és elment.Lementem a konyhába és láttam hogy semmi nincs itthon!Remek!Éhen fogok halni!Kénytelen vagyok lemenni a boltba.Gyorsan felöltöztem és már indultam is.Gyalog mentem mert nincs messze a bolt.Bent illedelmesen köszöntem az eladó néninek majd elmentem a húsokhoz. Akarok Olinak főzni mert úgy gondoltam a tegnap után ez a minimum amit megtehetek érte.A zöldségeknél állt egy fiú meg egy lány a srác teljesen úgy nézett ki mint Bence.Nem az nem lehet.Mikor a fiú elment máshova oda mentem a lányhoz.
-Szia Ne haragudj hogy zavarlak de kérdezhetnék valamit?!-Kérdeztem a csajtól aki nagyon meglepődött mikor oda mentem de nagyon kedves volt.
-Szia! Persze! De akkor be is mutatkozom! Panni vagyok!
-Nati! Na szóval azt szeretném kérdezni hogy az a fiú kicsoda aki veled volt az előbb?
-Ő a barátom! De miért érdekel?
-Hogy hívják?
-Bence! De miért?-Épp elakartam neki mondani mikor megszólalt a telefonja.-Ne haragudj de most mennem kell.
-Semmi baj! De meg tudnád adni a telefon számodat?

-Persze!-Telefont cseréltünk beírtuk a számunkat és már ment is.Úr isten most már biztos vagyok benne hogy Ő az.Utánuk mentem de akkor olyan történt amit nem értettem....

1 megjegyzés: