2014. április 6., vasárnap

14.rész

                                                                               Sziasztok!
Köszönöm a több mint 1000 oldalmegtekintést és a véleményeket is! Kérlek ehhez is írjatok mert nem tudom hogy érdemes-e folytatnom!
                                                                     Köszönöm:
                                                                    *Nikii*


-Visszahozom megígérem! Szeretlek!Szia!-Mondtam és adtam Neki egy csókot.Nem tehettem mást el kell mennem Debrecenbe.De hogy találom meg?-Mondd meg a címeteket!
-Nem!Én is megyek Veled!-Mondta Nati.
-Nem te most nem jöhetsz!Mondd meg a címet!
-De én nem akarok egyedül lenni! Félek!
-Nem leszel egyedül felhívom Szikit!Oké?
-Jó a cím pedig itt van.-Mondta és átnyújtott egy lapot amire ráírta.
-Szeretlek!Peti nem sokára jön!
-Oké!Én is!-Gyorsan felkaptam a telefonom a kocsi kulcsom és már indultam is.A lépcsőházba már találkoztam Petivel.Az út viszonylag hamar eltelt.Hamar oda találtam.Ott álltam már a kapuba és nem tudtam hogy mit csináljak.Nem sok időm volt gondolkozni mert valaki megszólított.
-Segíthetek valamibe?-Kérdezte egy Hölgy.
-Igen! Patocska Olivér vagyok és Horváth Miklóst keresem!-Mondtam és kezet nyújtottam a Hölgynek.
-Horváth Dávidné!-Kezet fogtunk.-Miki anyukája!Gyere csak be!-Mondta és kizárta az ajtót és bementünk.-Szólok Mikinek!
-Köszönöm!-Felment az emeletre és 2 perc múlva már Mikivel jött le.
-Oli te mit keresel itt?
-Téged! Vissza jössz Velem?Szükségünk van Rád!
-Kinek van rá szüksége?-Kérdezte Nati anyukája.
-Olivérnek és Petinek.Nagyon jó barátok vagyunk és náluk lakom!-Mondta Miki Én kérdőn néztem rá de ő csak mosolygott egyet.
-Szóval vissza jössz Hozzánk?
-Igen!
-De kisfiam miért jöttél haza?
-Mert kicsit összevesztünk!De most már minden rendben!Megyek össze szedem a cuccaimat!
-Segítek!-Mondtam Mikinek és felmentünk a szobájába.10 perc alatt összepakoltunk.Siettünk le elköszöntünk az anyukájától és beültünk az autómba.
-Miért jöttél el értem?
-Mert nem szeretem ha a családom bármely tagját is bántják!
-Én a családod tagja vagyok?
-A sógorom vagy Öcsi!
-Lemaradtam!Szóval Te meg Nati most együtt vagytok?
-Igen!Apropó!Megkérhetlek valamire?
-Persze mondd csak!
-Nem tudnál ma az én lakásomba aludni?
-Oli!
-Igen?
-Én szívesen oda is költözöm hogy Natival együtt tudj élni!
-Ez most komoly?
-Persze!De még meg kell beszélnünk Natival is!

-Oké!Köszönöm!-Mondtam.Nagyon örültem hogy belement Miki abba hogy az én lakásomba legyen.Az út többi részét végig hülyéskedtünk.Tök boldogok voltunk.Hamar haza értünk.A lépcsőn versenyeztünk hogy ki ér fel hamarabb én nyertem.Bementem a házba senkit sem találtam bementem Nati szobájába ahol olyan dolgot láttam amit nem szerettem volna....

5 megjegyzés:

  1. jesszusom itt abbahagyni kínzás!!! folytasd megéri:)) én olvasom meg a barátnőm is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsii *-* :D Örülök neki! :))

      Törlés
    2. Tényleg kínzás!! mikor lesz a következő?

      Törlés
    3. Bocsikaaa :D Nem tudom! Ha szeretnétek még ma megírom :D

      Törlés