2014. április 5., szombat

13.rész

Sziasztok!
Köszönöm a véleményeket ehhez a részhez is várom! Remélem tetszik!
                                                                   *Puszi*
                                                                  Nikii :D


..Olivér hamar felkelt és felhúzott Engem is.Így láthattunk hogy az a "Valaki" aki behúzott neki az az Apám.
-Te meg ki a jó isten vagy?-Kérdezte apu.
-Apa te meg mit keresel itt?-Kérdeztem és bementem a házamba ahol az Öcsém ismételten szét volt verve.-Megint bántottad te vadállat???
-Vadállat?Mit képzelsz ki vagy te hogy így beszélj velem?-Kérdezte és meg akart ütni de Oli elkapta a kezét.
-Meg nem merje tenni!-Mondta Oli.
-Mert ki vagy te hogy megmond hogy mit csináljak?
-A lánya barátja és nem engedem meg hogy bárki is bántsa!Megértette?Most takarodjon innen vagy hívom a rendőröket.
-Nem érdekel!Hívjad csak!Nem fognak ennek a ribancnak hinni.-Kiabálta az apám erre a Hercegem behúzott neki egyet.És kidobta a házból.Bezárta és oda rohant az öcsémhez.
-Miki jól vagy?
-Persze! Már megszoktam mindig ezt csinálja!-Mondta az öcsém és egy könnycsepp gördült le az arcán amit Oli letörölt.
-Ne sírj! Nem éri meg!
-De félek hogy bántani fog minket megint!
-Nyugi! Nem hagyom senkinek sem hogy bántsa a családomat!-Mondta Oli és megölelt minket.Én és az öcsém elkezdtünk sírni.Amikor a Szöszike észre vette neki is elkezdett folyni a könny a szeméből.
-Én megyek aludni!Köszönöm Olivér!-Jelentette ki Miki és adott nekem egy puszit.
-Mi is menjünk Drágám!
-Oké Hercegem!-Oli felkapott és bevitt a fürdőbe ahol engedett vizet és én beleültem.
-Én megyek!Bent várlak!-Mondta Oli.
-Ne menj el! Gyere Te is!
-Biztos?
-Igen.-Válaszoltam Oli levette a ruháját és beült velem szembe.Én oda csúsztam hozzá Ő hátulról átölelt.Csendben fürödtünk 10 perccel később megszólalt a Szöszike.
-Kezd hideg lenni a víz menjünk!
-Oké!-Kiszálltunk és észre vettük hogy nincs bent törölköző.
-Ez most komoly hogy nincs bent törölköző?
-Nagyon úgy tűnik.
-Az Öcséd alszik már?
-Ugye te nem arra gondolsz hogy..-Nem hagyta hogy befejezzem.
-De! Na szóval alszik?
-Valószínű.
-Akkor gyere!-Mondta és elindult befelé én mentem utána és amikor sikeresen bejutottunk a szobámba elkezdtünk nevteni.Oli felkapott és rádöntött az ágyra.Megtörtént aminek meg kellett és csodás volt.
*Reggel*
*Oli szemszög*
Az estém az tökéletesen telt Vele.Reggel mikor felkeltem még aludt az én Drágám.Olyan aranyos volt ahogy aludt.Adtam neki egy puszit amire felkelt.
-Jó reggelt Hercegnőm!
-Jó reggelt Hercegem!-Köszönt és adott egy csókot.-Éhes vagyok.
-Tökéletes mert én is.-Kiáltottam.
-Te bolond vagy Oli!
-Lehet! De te teszed ezt velem!
-Hahaaa Örülök Neki!Na gyere menjünk!
-Szólok az Öcsédnek!-Mondtam és bekopogtam hozzá nem szólt ki ezért benyitottam nem volt ott és a cuccai sem csak 2 levél volt az ágyon.-Nati gyere ide!-Kiabáltam le.
-Mi a baj Szerelmem?-Nem mondtam semmi csak a kezébe nyomtam az a levelet amelyiken az Ő neve volt.Én pedig kinyitottam az enyémet.Ez állt benne:
*Oli!
Nagyon sajnálom azt amit tettem de így lesz mindenkinek a legjobb!Kérlek ne mondd el Natinak hogy haza mentem Debrecenbe!Nagyon vigyázz rá!És becsüld meg mert mindennél jobban szeret!Köszönöm azt amiket értem tettél!De nem akarom hogy bajotok essen ezért inkább eljöttem!Bocsáss meg kérlek!
Ne haragudj:Miki!*
Mikor elolvastam nagyon vissza kellett magam fognom hogy nehogy elérzékenyüljek mert Natinak most szüksége van rám.
-Neked mit írt?-Kérdeztem Tőle mire Ő a kezembe nyomta a levelet és leült az ágyra és elkezdett sírni.
*Nati!
Sajnálom de el kellett mennem! Nagyon szeretlek!Nem sokára találkozunk!Majd hívlak!
Puszi:Miki!*
-Miért sírsz?-Próbáltam nevetni hogy ne sírjon.-Lehet hogy csak csajozik egy kicsit és majd visszajön!Kamasz! Hagyd rá Te is biztos ilyen voltál!-Nagyon nehéz volt de hazudtam Neki hiszen nagyon jól tudtam hogy hol van Miki ahogy azt is hogy nem jön már vissza.
-Igazad lehet Neked mit írt?
-Ja...-Ki kellett valamit találnom.-azt hogy köszöni a tanácsaimat meg ilyenek.-Nagyon látszódhatott rajtam hogy kamuzok mert kikapta a kezemből a levelet ami szerencsére elszakadt és csak az látszik rajta hogy elment és hogy nem mondjam el Natinak az igazat.
-Oli!Ez mi?Mit nem lehet nekem elmondani?Kérlek mondd el vagy hozd vissza az Öcsémet!
-Visszahozom megígérem! Szeretlek!Szia!-Mondtam és adtam Neki egy csókot.Nem tehettem mást el kell mennem Debrecenbe.

2 megjegyzés: