2014. április 9., szerda

16.rész

Sziasztok!
Köszönöm a sok komit itt az ígért rész! Nagyon örülnék 1-2 feliratkozónak is :) Na nem is húzom tovább az időt! 
Jó olvasást! :)

...Nati és Sziki kézen fogva indultak fel az emeletre de amikor megláttak minket elengedték egymás kezét.
-Oli ez nem az aminek látszik!!-Mondta Sziki és Nati egyszerre.
-Tudom!-Ennyit mondtam és kimentem Miki jött utánam.Leültünk a lépcsőre.
-Mi volt ez? Mi van köztük?-Kérdezte.
-Semmi nincs köztük Nekem még is fáj!-Válaszoltam és egy könnycsepp végig folyt az arcomon.
-Olivér!-Hallottam meg a hátunk mögül hátra néztünk és Nati volt ott kisírt szemekkel.
-Én most bemegyek és beszélek Szikivel!-Mondta Miki és bement.
-Mondanom kell valamit!-Mondta és leült mellém.
-Nekem is! Kezd Te!
-Olivér én csak Téged szeretlek!Senki mást! Sziki és köztem nem történt semmi! Csak barátok vagyunk!Csak te kellesz Nekem! Érted?-Mondta és egy könnycsepp gördült le az arcán.-Nem hittem volna hogy Bence után valaha szerelmes leszek de amikor megismertelek rájöttem hogy csak barátok voltunk Vele.Csak túl sokat voltunk együtt!Te vagy az első és egyetlen igazi szerelmem!Hiszel Nekem?
-Tudom hogy Közted és Sziki között nem volt semmi!Nekem mégis fáj és megöl ez az egész!És fogalmam sincs hogy mit csináljak! Belehalok hogy nem vagy Velem még sem vagyok arra képes hogy elfelejtsem a mai napot!-Mondtam és eljöttem.Belehaltam hogy ott hagytam de nagyon fájt az amit tett.Mással aludt más kezét fogta. Ismét elmentem a városba de most gyalog.Ki kell szellőztetnem a fejem.Elkezdett szakadni az eső. Tökéletes nincs Nálam esernyő.De már nem is érdekel.Nem tudtam hova menjek! Ilyen egyedül még soha nem éreztem magam.


*Nati szemszög*
Itt hagyott! Elment megint! Félek elveszítettem.Utána kell mennem.Utána futottam alig találtam egy park mellett sétáltam el amikor észre vettem egy padon.Ott ült és sírt. Úr isten egy fiú miattam sír.Berohantam a parkba és oda ültem Mellé.Észrevette hogy én vagyok.Felállt és elakart menni de a keze után nyúltam.
-Mi van?-Kérdezte.
-Ne menj el! Szükségem van rád!-Mondtam és elkezdtem könnyezni.Ő letörölte a könnyeimet és elment.Nagyon fájt hogy megint elment.Elrontottam mindent!Hogy lehetek ilyen szerencsétlen? Mivel szakadt az eső haza indultam.Otthon Sziki és Miki főztek.Legalább ők kibékültek.
-Sziasztok!-Köszöntem Nekik.
-Szia!-Köszöntek vissza.
-Oli?-Kérdezte Miki.
-Elment!-Láttam hogy az Öcsém szeme könnybelábadt ezért az Enyém is.Miki felment a szobájába.
-Én most megyek!-Mondta Sziki.
-Köszönöm hogy itt voltál!
-Nincs mit! Én ne haragudj!
-Nem a te hibád!
-Szia.-Mondta és adott egy puszit.
-Szia.-Miután elment felmentem a szobámba és ruhástól elaludtam.
*Reggel*
10 órakor keltem csináltam magam egy kávét és kiültem a teraszra és átnéztem a szomszéd erkélyre Olivér erkélyére.Nem hittem el azt amit láttam hogy tehette ezt?..

6 megjegyzés: