2014. április 18., péntek

18.rész

Sziasztok!
Ne haragudjatok hogy csak most rakom fel a részt de rengeteg dolgom volt! :( Köszönöm a 2 feliratkozót és a komikat is nagyon jól esnek! Következő rész fogalmam sincs hogy mikor lesz! De sietek! Jó olvasást!

*Niki*


...Az Öcsém volt az.
-Ő...izé..nem akartam zavarni!Oli kijönnél egy kicsit?-Kérdezte Miki zavartan és ki is ment.
-Mindjárt jövök!-Mondta Olika.
-Oké!
-Ha leszállnál Rólam akkor talán indulhatnék!-Nevette el Magát.
-Ja tényleg!-Mondtam és leszálltam Róla.-Nem akarsz valamit felvenni?
-De! :D

*Oli szemszög*
Miki a nappaliba várt a kanapén.
-Na mizu?-Kérdeztem.
-Azt akartam elmondani hogy...szóval Kitti az a lány akiről beszéltem Neked!
-What?-Ennyit tudtam mondani.-De azt montad  hogy csak barát.
-Igen!De ma elég sokat beszélgettünk és szóval úgy néz ki hogy..
-Jártok!-Fejeztem be a mondatát.
-Igen!És csak megszerettem volna köszönni.
-Ugyan Öcsike nem kell megköszönni!Ez csak természetes.
-Akkor azt is meg tudjuk beszélni hogy eladod nekem a házadat!
-Nem adom el Neked!Hanem oda adom!
-Ez komoly??
-Igen!
-De most menj Natinak holnap akarom majd elmondani!
-Oké!Szia!
-Szia!-Miután Miki elment visszamentem Natihoz aki már aludt.Én is befeküdtem mellé és hamar el is aludtam.
*Reggel*
A telefonom csörgésére keltem kómásan felvettem.
-Te meg hol vagy?-Hallottam meg Sziki mérges hangját.
-Neked is jó reggelt!Otthon!Hol lennék?
-Jó reggelt!Micsodaaaa?? Te elfelejteted?
-Mit felejtettem el?
-Megígérted hogy eljössz velem az állatorvoshoz!
-Ja tényleg! 20 perc múlva ott vagyok!-Amikor letettem a telefont kiszálltam az ágyból és elkezdtem felöltözni.
-Jó reggelt Szöszi!-Hallottam meg Nati csodálatos hangját.
-Jó reggelt Baba!-Köszöntem és adtam Neki egy csókot.
-Hova mész?
-Szikivel állatorvoshoz!
-Szikit viszed állatorvoshoz?-Kérdezte értetlen fejjel.
-Igen hát persze!Sziki macskáját Alfrédot visszük!-Nevettem el magam.
-Ja így már értem! De minek mész te is?
-Nem tudom! Megkért hogy kísérjem el.
-De ne már maradj itt Velem!
-Nem már megígértem de most megyek! Szia Baba!-Mondtam és adtam Neki egy csókot utána már rohantam is.

*Nati szemszög*
Reggel Olivér nagyon furcsán viselkedett.Nem értettem hogy miért megy el Szikivel.Van egy olyan érzésem hogy nem is Vele találkozik.Így azt gondoltam hogy követem.Villámgyorsan felöltöztem és rohantam utána.Észrevettem hogy még a buszt várja.Nagyon sokan voltak a buszmegállóba így tudtam hogy nem fog észre venni.Amikor felszálltam a buszra majdnem észre vett.Az út 5 perces volt és tényleg kezdtem magam hülyén érezni mikor észre vettem hogy egy szőke lány megöleli Olit...

4 megjegyzés: