2014. április 10., csütörtök

17.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt remélem tetszik!Köszönöm a komikat és a feliratkozót is!
Lehet róla szó hogy ma még 2 részt is hozok! :D

...Egy szőke hajú gyönyörű lány állt az erkélyen.Láttam hogy Oli is kijön és ad neki egy puszit.Hogy tehette ezt?Beszélnem kell Vele.Gyorsan felöltöztem és átmentem Hozzá.Becsöngettem a lány nyitott ajtót.
-Szia!-Köszönt kedvesen.
-Olivér hol van?-Kérdeztem flegmán.
-A konyhába.-Mondta meglepetten.Berohantam és Olivér egy farmer nadrágba poló nélkül kócosan ott állt.
-Olivér!-Szóltam Neki.Ő hátra nézett és egy apró mosoly kúszott az arcára.Nem értettem.
-Szia Nati!-Köszönt.
-Ha megkérdezhetem ki ez a lány?-Mutattam a szőke lányra aki mellettem állt.
-Ő Kitti az Öcséd ismerőse.
-Szia Kitti vagyok az Öcséd nagyon jó barátja!-Nyújtotta Nekem a kezét.
-Szia Nati vagyok..Őhh-Nem tudtam hogy mit mondjak.
-Ő a szomszédom!-Mondta Oli.
-Örülök hogy megismertelek de nekem mennem kell! Sziasztok!-Mondta Kitti és elment.
-Minek köszönhetem a látogatást?-Kérdezte Oli.
-Öhh..
-Kitti miatt jöttél? Hol láttad?
-Az erkélyen láttam hogy puszit adtál Neki.És hát...
-Féltékeny voltál.-Mondta komolyan.
-Igen.Én most megyek szia!-Mondtam és már el is jöttem.

*Oli szemszög*
Nagyon örültem amikor átjött Nati .Azt hittem hogy azért jön hogy megbeszéljük.De nem.De nekem akkor is Ő kell van is egy ötletem! Vissza szerzem!Nem is akárhogy.Felhívtam Mikit hogy érje el valahogy hogy Nati legyen kint az erkélyen este.Azt mondta hogy megoldja. Már csak rajtam múlik minden.

*Nati szemszög*
*Este*

Épp filmet néztünk amikor az Öcsém kitalálta hogy menjünk ki az erkélyre.Nem sok kedvem volt de Miatta megtettem 5 perce ülhettünk ott amikor valaki lentről elkezdett gitározni.Lenéztem és Oli volt ott és elkezdett énekelni:
-Te vagy a legszebb ajándék,
amit valaha kaptam,
tán jobbat érdemelsz,
de neked én maradtam.
Csak nézem az arcod,
ahogy melletted fekszem,
talán nem vagyok jó,
de hidd el nagyon igyekszem.....-Amikor elénekelte lementem Hozzá és a nyakába ugrottam.Majdnem hátra esett de nem érdekelte.Egy csokor rózsát is kaptam.Felmentünk.
-Köszi Miki!-Mondta Oli és lepacsizott Mikivel.
-Te tudtál róla??-Kérdeztem.
-Persze!-Válaszolta az Öcsém.-De én most megyek.
-Hova mész Öcsike?
-Kittihez.
-Kikísérlek!-Mondta Oli láttam hogy valamit még Miki fülébe súg és elnevetik magukat.-Mit csináljunk Hercegnőm?
-Van egy ötletem! Gyere!-Mondtam és behúztam a szobámba.Megcsókoltam de Ő nem csókolt vissza.Elhúzódtam Tőle.-Mi a baj Oli?
-Azt hitted hogy ennyivel megenyhülök?-Kérdezte úgy mint egy kis gyerek nagyon cuki volt! :P 
-Mit kell tennem?
-Tudod szeretem ha megmaszíroznak szép lányok..meg hát ilyenek!
-Ezt te komolyan gondolod?
-Igen teljesen!
-Nem maszírozlak meg Patocska!
-Biztos nem?-Kérdezte és levette a pólóját alig bírtam levenni a szemem a kigyúrt testéről.Ezt észre is vette mert megkérdezte hogy:-Tetszik Baba?
-Nem!-Mondtam és elfordítottam a fejemet láttam hogy közeledik felém.Mentem minél hátrább de egyszer csak neki mentem a falnak.Oli közel jött hozzám és megcsókolt.
-Biztos nem tetszik?
-Háth nem is tudom!-Mondtam és levette a nadrágját.
-Még ez sem tetszik?
-Hát nem nagyon!-Amikor kimondtam levette az alsónadrágját.
-Ez sem tetszik Baba?
-Ez már tetszik!-Mondtam perverzen elkezdtünk az ágy felé közeledni Oli hátradőlt engem pedig magára húzott.Ekkor valaki benyitott hozzánk...

10 megjegyzés: