2014. március 31., hétfő

12.rész

Sziasztok!
Köszönöm a sok oldalmegtekintést és a kommentet nagyon jól esnek!Ehhez a részhez is várom a véleményeket.*Puszii*:Niki :D

....Ő mit keres itt????És hol a francba volt eddig?
-Naaati!!-Kiáltott fel Peti.
-Petii!! Te mit keresel itt?-Kérdeztem és megöleltem.
-Ti ismeritek egymást?--Kérdezte Oli és magához húzott.
-Nati a szomszédom volt Debrecenben.-Mondta Rétvári Peti a régi nagyon jó barátom.
-Amúgy Ő itt Peti!-Mutatott Oli Peti felé.
-Szia Szikszai Peti de szólíts csak Szikinek.
-Szia Horváth Nati.-Köszöntem és megöleltük egymást.
-Na szóval srácok Ő az én barátnőm!-Mondta a Hercegem és megcsókolt.
-Gratulálok Tesó!-Mondták és lepacsiztak Olival Nekem pedig adtak egy puszit.
-Na akkor próbáljunk!-Mondta Olika.Elkezdtek énekelni nagyon jó volt de láttam hogy a Hercegemnek valami baja van.A próba hamar eltelt így mi haza indultunk kocsival.Amikor haza értünk Oli a saját háza felé vette az irányt.
-Nem jössz át Olika?-Kérdeztem boci szemekkel.
-De csak kell ruha-Mondta-bejössz?
-Persze!-Bementünk és minden csodás volt rend volt mindenhol nem mondta volna meg senki sem hogy egy férfi lakás.Oli a szobája felé vette az irányt én mentem utána.Elkezdett pakolni egy sporttáskába.De még mindig láttam rajta hogy valami nincs rendben így hát rákérdeztem.
-Oli mi a baj?
-Semmi!-Mondta egyhangúan.
-Aha gondolom.Na mondjad.
-Jó! Hát félek hogy-Kezdett bele és leült mellém az ágyra-elveszítelek.
-Jaj te buta!Hogy mondhatsz ilyet?
-Szóval te szeretsz engem?
-Persze.
-Akkor nem bánod ha ezt csinálom?-Kérdezte és elkezdett csókolgatni.Rádöntött az ágyra és elkezdte levenni a felsőm majd Én is az Övét.Ekkor megszólalt a telefonom.
-A francba!
-Vedd csak fel!Lehet hogy fontos.-Mondta a Hercegem és oda adta a telefonom.
-Hallod Oli te hívsz!
-Mi micsoda az hogy lehet?Vedd fel!
-Igen?
-Szia Nati Peti vagyok Oli itt hagyta a stúdióba a telefonját!Eljöttök érte?
-Szia! Persze nem sokára ott vagyunk.-Mondtam és letettem a telómat az ágyra.
-Na??-Kérdezte kíváncsian Olika.
-Ott hagytad a stúdióban menni kell érte!
-Ne már!Pont most?-Kérdezte szomorúan.
-Nyugi majd ha haza értünk folytatjuk!-Mondtam és adtam neki egy csókot.
-Akkor siessünk!
-Oké.!-Mondtam és felkaptam a felsőmet.10 perc alatt oda értünk Oli leparkolt és beugrott a telefonjáért 2 perc múlva már az autóba ült.
-Ez gyors volt!-Mondtam.
-Hamar haza akarok érni!-Vágta rá Olika.
-Tényleg? Miért vár otthon a csajod?-Kérdeztem nevetve.
-Nem mert az én csajom itt ül mellettem. És azért várom hogy haza érjünk...mert...na de mind1 úri ember nem beszél ilyenről.
-Hahaaa...És ki az úri ember Patocska?
-Hát ki más mint én?
-Patocska Úr??Hahaaa ez jó vicc.Szeretlek te bolond!
-Én is te Makika!-Hamar haza értünk Oli nyitotta az ajtómat mert nála volt kulcs amikor kinyitotta az ajtót valaki behúzott neki egyet és hátra esett pont rám....

2 megjegyzés: