2014. március 9., vasárnap

2.rész!!

Sziasztok!
Meghoztam a 2. részt!De kérlek jelezzétek hogy érdemes-e folytatni!
Köszönöm:
Nikii :D



...meg puszilta a homlokomat.
-Na gyere hozzuk fel a cuccunkat!-Mondta Benny.Én csak bólintottam egyet és elindultunk lifttel le.1 órával később már minden holmink fent volt már "csak" ki kellett pakolni.
-Hol kezdjük?-Kérdeztem.
-Szerintem pakoljunk ki a szobánkba utána pedig a többi helyen!-Én erre csak egyet bólintottam és elindultam a szobámba.Gyönyörű minden!Ez volt az első gondolatom.Háromnegyed órába telt míg kipakoltam.Elindultam a nappali felé.Bence már ott várt engem.
-Mi tartott ennyi ideig?-Kérdezte "mérgesen".
-Mióta vársz?-Lepődtem meg.
-Kemény 2 perce!-mondta nevetve mire én is elnevettem magam-Tudod én nem szeretek várni!-Elkezdett közeledni felém.Már nagyon közel volt a feje az enyémhez mikor csengettek.Bence egy nagyot sóhajtott és elindult az ajtó felé.
*Benny szemszög*
Épp meg akartam csókolni Natit mikor csengettek.Én csak egy nagyot sóhajtottam és elindultam az ajtó felé.Mikor kinyitottam az ajtót egy 1000 wattos mosollyal találtam magam szembe.
-Szia Bence!-Köszönt Dani.
-Szia!
-Nati itthon van?-Tért rögtön a tárgyra Dani.
-Igen! De miért?-Kérdeztem.
-Beszélni akarok vele.-Épp beakartam csukni az ajtót mikor megjelent Nati.
-Szia Dani!-Köszönt Nati azon a mennyei hangján.
-Szia Gyönyörűség!-Köszönt vissza Dani és megölelte Natit. El indultak befelé.
-Remek!-Morogtam magamban.
-Mit csináltok?-Érdeklődött Dani.
-Pakolunk szóval nem érünk rá!-Mondtam semlegesen.
-Ohh..akkor én nem is zavarok!-Mondta Dani!
-Kikísérlek!-Mondta Nati.Amikor Dani kilépett az ajtón Nati becsapta és mérgesen elindult felém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése