2014. március 27., csütörtök

11.rész

Halika :D
Meg is hoztam az új részt remélem tetszik! Ha igen jelezzétek!Ez a rész még számomra még mindig nem az ˇigaziˇˇ.Nagyon örülnék 1-2 feliratkozónak is. :D Jó olvasást!
*Nikii*

Miután megnéztem a Hercegemet és az Öcsémet kimentem a konyhába kávét csinálni.Amikor a tejet akartam kivenni a hűtőből valaki befogta a szám és a szemem.Először nagyon megijedtem de amikor meghallottam azt a csodálatos hangot megnyugodtam.
-Na ki vagyok?
-Öhh...-végigtapogattam a kézfejét-Hát nem is tudom...talán az a Szöszi aki egész éjjel az Öcsémmel fifázott?
-Talált süllyedt Szépségem.-Mondta Oli és a feje közeledni kezdett az enyém felé amikor valaki berontott a konyhába.


*Oli szemszög*
Épp megakartam csókolni Natit amikor az Öccse berontott a konyhába.
-Bocsi a zavarásért!De ezt látnotok kell!-Mondta Miki és elindult az erkély felé.Kimentünk az erkélyre.
-Mit kell itt látni?-Kérdezte.
-Nézzetek le!-Lenéztünk Natival és azt láttuk hogy Dani virágból kirakta azt hogy "Leszel a feleségem Nati?".Amikor megláttam elborult az agyam.Legszívesebben lementem volna és szét vertem volna azt a parasztot. Szerintem nagyon látszott hogy mérges vagyok mert Nati oda jött hozzám és megfogta a kezem.Amiért én egy mosolyt küldtem felé.A tökéletes pillanatunkat egy idegesítő hang zavarta meg.
-Na szóval akkor hozzám jössz Nati?-Üvöltötte fel Dani.Nati erre nem válaszolt csak felém fordult és megcsókolt.Ezt Dani is látta.Mikor véget ért a csókunk akkor az én Szépségem megfogta a kezem és behúzott a házba.Miki becsukta az erkély ajtót és feltette a számomra is fontos kérdést.
-Ti együtt vagytok?-Vártam Nati válaszát de Ő nem mondott semmit.
-Nem eszünk éhes vagyok?!-Tereltem a témát mert láttam hogy Neki ez elég kínos.
-Felőlem!-Mondta Miki majd kiment a konyhába.
-Nati mi volt ez az előbb?-Kérdeztem Tőle.Épp válaszolni akart amikor Miki kiüvöltött a konyhából hogy nem-e megyünk.-Ezt majd megbeszéljük de most menjünk!-Mondtam és megfogtam a kezét úgy mentünk be a konyhába.A reggeli csendben telt.A kicsit már kínos csendet Nati törte meg:
-Én elmegyek elkészülni utána mehetünk Oli!
-Hova mentek?-Tette fel a kérdését Miki.Amire nekem kellett választ adnom mert a Hercegnőm elment.
-Bemutatom Őt a barátaimnak.
-Ja értem! Oli beszélhetünk egy kicsit?-Kérdezte félve Miki.
-Persze mond csak!-Mondtam és egy biztató mosolyt küldtem felé.
-Na szóval van egy lány...és hát...öhhhh nagyon bejön de nem tudom hogy Ő hogy érez szerinted mit csináljak?
-Először is beszélj vele hívd el valahova pl. mozi pláza vagy kajálni aztán majd minden megy magától.
-Ez beválhat! Köszönöm Oli!-Mondta majd lepacsiztunk épp ekkor lépet be a Gyönyörű Hercegnőm.
-Jaj bocsi nem akartam zavarni!-Mondta és kiakart menni de nem hagytam és a keze után nyúltam.
-Nem zavarsz!Maradj csak.-Mondtam és megöleltem.
-Na én most megyek és Oli még egyszer köszi!-Mondta Miki és elment.
-Mit köszönt meg Neked az Öcsém?-Kérdezte Nati.
-Haha az titok!Férfi dolog!-Mondtam és megint megöleltem.-De figyelj beszélnünk kéne.
-Miről?
-Kettőnkről.Akkor mi most együtt vagyunk?-Kérdeztem kicsit félve a válaszától.
-Hát ez így nem jó!!!!!!-Mondta.
-Mi??Mi a baj?
-Az hogy nem kérdezted meg tőlem meg randink sem volt!
-Na akkor először is Horváth Natasa leszel a barátnőm?Másodszor pedig eljössz velem ma este randizni?
-Öhh..nem!-Mondta komolyan.-Na jó csak vicceltem mindkettőre igen a válaszom.-Amikor kimondta megcsókoltam és Ő visszacsókolt.



*Nati szemszög*



Úr isten Olivér barátnője vagyok és ma lesz egy randink el sem hiszem!
-Indulhatunk Asszony?-Kérdezte nevetve Olika.
-Mi az hogy asszony?Ezért még kapni fogsz!-Mondtam és egy perverz mosolyt küldtem felé.-Indulhatunk Ember!-A stúdióba 15 perc alatt oda értünk.Nagyon sokat nevettünk az úton.Amikor Olika leparkolt udvariasan kinyitotta nekem az ajtót.Kézen fogva mentünk be.Amikor benyitottunk egy szobába 2 kíváncsi szempár szegeződött ránk.Amikor megláttam azt a személyt nem hittem a szememnek Ő mit keres itt????És hol a francba volt eddig?

2 megjegyzés: