2014. március 8., szombat

Prolológus

Sziasztok!

Meghoztam a Prolológut!Remélem tetszik!Ha igen akkor jelezzétek köszönöm! 



*Nati szemszög*
Csodálatos reggelre ébredtem ismét!De most nem csak azért mert sütött a Nap hanem azért mert ma Benny-vel Pestre költözünk!Alig várom már hogy induljunk! A szobám tele volt bőrönddel és dobozokkal! Elmentem lezuhanyozni felöltöztem és minimális sminket tettem magamra hajamat egy laza cofba kötöttem! Leszaladtam a lépcsőn de senkit nem találtam otthon.Az asztalra elő volt készítve a reggelim és egy cetli "Ne haragudj kicsim de el kellett mennem dolgozni! Szeretlek! Majd hívlak! Puszi: Apa" Ez állt a levélben..sejthettem volna hogy nem lesz itthon..! Mikor elkezdtem reggelizni csengettek...kinyitottam az ajtót és Benny-vel találtam szembe magam.Két puszival üdvözöltem majd beengedtem! 
-Készen van Hölgyem?-kérdezte Bence nevetve-Nem sokára indulunk!
-Készen vagyok Uram!-válaszoltam "komolyan" de a végén már én is elnevettem magam-Alig várom már!
-Van kaja?Éhes vagyok!! 
-Van!De neked nem adok!-mire ezt kimondtam felkapott letett a kanapéra és elkezdett csikizni.
-Vavraaaaa..hagyd abba..kérleeeeek..!-kértem Bencét nevetve persze mintha a falnak beszéltem volna!
-Na jó...abba hagyom mert elfáradtam!
-Köszönöm!-mondtam és elindultam a konyhába de Bence belehúzott az ölébe-Mi az?
-Csak azt akartam mondani hogy-kezdett bele-hogy köszönöm hogy vagy nekem!
Mikor ezt kimondta egy könnycsepp jelent meg az arcán.Nem értettem hogy mi a baja ezért rákérdeztem!
-Bence! Mi történt?
-Csak szeretlek ez olyan nagy baj?-kezdte felemelni a hangját.
-Nem! Nem baj! Sőt örülök neki! Ezt eddig is tudtam! De soha nem szoktál ilyeneket mondani nekem!-kezdtem én is ideges lenni.
-Ne haragudj hogy kiabáltam veled de..szóval.
-Mondd már!-sürgettem Bencét!
-Szakítottunk Fannival!-mondta és elkezdett könnyezni.
-MIII??? Ez komoly? Mi történt? Mondj el mindent!
-Az utóbbi időben rengeteget veszekedtünk és már semmi nem olyan volt mint a legelején!Folyton féltékeny volt! De ez még semmi olyanokat is kitalált hogy szerelmes vagyok beléd! És ezt azért mert sokat voltam veled!-Mikor elmondta elkezdtem gondolkozni!Az utóbbi időben tényleg rengeteget voltam Bencével közeledtem is felé de csak mint barát!Remélem nem értette félre!A buta gondolataimból Bence gyönyörű hangja zökkentett ki!
-Na szóval akkor kapok kaját?-kérdezte nevetve mire én is felnevettem!
-Persze,gyere!-mondtam és elindultam a konyhába,a hűtő elé álltam és körül néztem benne-Na akkor van itthon..sajt meg..ö..sajt!Benny nincs itthon semmi sajton kívül!
-Akkor eszek sajtot sajttal!-mondta nevetve.
-Benceeeee de most komolyan! Menjünk el boltba!?-mondtam de inkább kérdésnek hangzott.
-Nincs kedvem!Nekem jó a sajt!-erre kivette a sajtot és elkezdte enni.-Uh..de finooom!
-Most komolyan az csak sajt!?
-De akkor is finom!
*fél órával később*
-Hercegnő indulhatunk?-kérdezte Benny.
-Igen Uram!-erre elnevette magát!
Kinyitotta nekem a kocsi ajtót és mikor ő is beszállt elindultunk! Az út több mint fele eltelt!Egész úton szólt a zene!Gyöngyös körül egy halk sóhaj hagyta el a számat mire Benny megszólalt!
-Megbántad menjünk haza?-kérdezte..ezek szerint nem elég halk sóhaj volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése