2014. március 14., péntek

6.rész

Sziasztok!
Nagyon-nagyon örülök hogy tetszik a blogom!És köszönöm a 300 oldalmegtekintést.
....Hogy a francba került ide?Hol jött be?Dani egy szál alsó nadrágba feküdt az ágyamon.
-Te meg mi a jó büdös francot csinálsz?-Kérdezte tőle Bence miközben engem lerakott.-Most azonnal tűnj innen!
-Folytatni szerettem volna Natival azt amit elkezdtünk!-Válaszolta tök nyugodtan Dani.-Ti együtt vagytok?
-És ha igen mi közöd van hozzá?-Kérdeztem idegesen.
-Igen együtt vagyunk!És nagyon szeretjük egymást szóval tipli van!-Mondta Bence most már nyugodtan.
-Natasa te mekkora egy ribanc vagy nem rég még rám másztál most meg evvel vagy?
-Na jó most már elég! Most azonnal takarodj!-Mondta Bence és Dani ruháit kidobta az ablakon.-Ha nem akarsz úgy járni mint a ruháid induljál meg kifelé!-Dani elindult kifelé Bence ment utána.Mikor megbizonyosodott róla hogy elment visszajött hozzám.
-Folytatjuk ott ahol abba hagytuk vagy ne?-Kérdezte Benny.Én nem mondtam semmi csak oda mentem hozzá és megcsókoltam.Vette a lapot és felemelt és a dereka köré fontam a lábaimat és ő óvatosan a falnak nyomott.Elkezdte levenni a felsőm mire én belemosolyogtam a csókunkba.Bence elindult az ágy felé.Rádöntött majd felém hajolt.Levettem én is az Ő felsőjét és kigomboltam a nadrágját.Nem sokkal később már egyikünkön sem volt ruha.Tökéletes volt minden egészen addig amíg Bence ki nem szállt az ágyból.Kérdőn néztem rá de ő nem felelt semmit csak ki ment a szobából.Nagyon meglepődtem tettén.Főleg azért mert nem volt rajta semmi ruha. :3..10 perccel később úgy gondoltam utána megyek.Mikor kiléptem az ajtón meglepő dolgot láttam.Gyertyák és rózsaszirmok mindenhol.Egészen a fürdőig vezetettek így hát benyitottam.Bence ott ült az óriási kádba.Mikor észrevett a kádba mutatott hogy üljek be én is.Gyorsan levettem a köntösöm amit út közben vettem fel és beültem mellé.Ő a lábamnál fogva közel húzott magához és megcsókolt.Utána hátulról megölelt és a fülembe súgta hogy "SZERETLEK" annyira aranyos volt.Amikor elkezdett kihűlni a víz kiszálltunk és belebújtunk a köntösünkbe.
-Én már nagyon éhes vagyok-Mondta Bence-nem eszünk valamit?
-Én is éhes vagyok szóval ehetünk.-Válaszoltam és elindultunk a konyhába.Már félig benne voltam a hűtőben mikor Bence hátulról megölelt.Amíg én elő vettem nutellát addig Benny vett elő kenyeret meg tejet.Megcsináltunk a kaját öntöttünk tejet és leültünk a kanapéra.Elkezdtünk nézni a Spongebobot annyit röhögtünk rajta.Amikor Bencére néztem elkezdett nevetni.
-Mi az?-Kérdeztem.Ő nem válaszolt csak lenyalta az arcomról a nutellát.
-Most tiszta nyál lettem!-Mondtam "gúnyosan".
-És ez baj Baba?
-Áhh..de hogy...na mentem arcot mosni.-El akartam menni a fürdőbe de Bence belehúzott az ölébe.-Mi az?

-Csak azt akartam mondani hogy hiányozni fogsz!-Nem értettem hogy ezt mire mondja....


*2 héttel később*


Elég furcsa volt Bence az elmúlt 2 hétben de nem nagyon foglalkoztam vele.....Reggel furcsa módon nem hallottam Bence ébresztőjét be tudtam annak hogy túl mélyen aludtam.Kinyitottam a szemem és nem volt ott mellettem Bence helyette egy levél volt ott. Kinyitottam ez állt benne:*Ne haragudj Babám hogy nem mondtam el de el kellett mennem nem tudom mikor jövök vissza.Nagyon vigyázz magadra!Szeretlek!Nem sokára érteni fogsz mindent!Puszi:Bence*.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése