2014. március 24., hétfő

8.rész

Sziasztok!
Meghoztam a 8. részt! Remélem tetszik! Ha igen jelezzétek!
Köszönöm:
Nikii


..Az öcsém (16 éves) Miki állt az ajtóba kisírt szemekkel.Nem értettem hogy mit keres itt?Honnan tudja a címem? És miért sír?
-Szia Öcsi!-Mondtam és megöleltem. Ő még jobban elkezdett sírni most már semmit sem értettem.
-Szia Nati!-Köszönt szipogva.
-Gyere beljebb.-Bejött és leült a kanapéra oda ültem mellé és vittem neki egy pohár vizet.-Mi történt Öcsike? Miért sírsz?-Letette a poharat és teljes testével felém fordul.
-Anya és apa a baj! Ugyan olyanok mint régen apa iszik és bánt minket anya meg folyton kiabál velem és ő is bánt.Ezért elszöktem tőlük.Hívtalak de nem vetted fel a telefont.Felhívtam Bencét és ő mondta meg a címet.-Mikor elmondta az öcsém hogy apa megint iszik teljesen kiborultam.Tudni kell a szüleimről hogy a pénz miatt vannak együtt soha nem szerették egymást.Apa mindig ivott és bántott minket.Anya folyton dolgozott soha nem volt otthon Mikin kívül még van 3 testvérem.A húgom és a nővérem a mamáéknál laknak Mosonmagyaróváron a bátyám pedig a barátnőjével él itt Pesten.
-Mióta iszik megint apa? És sűrűn bánt titeket?
-Azóta mióta eljöttél és minden nap bánt!Kirúgtak az iskolából is mert verekedtem. Nati nem akarok visszamenni oda.
-Mondtam már hogy ne verekedj az nem old meg semmit! Megértem hogy nem akarsz visszamenni és nem is engedlek.Ideköltözöl hozzám!Holnap haza megyünk a cuccaidért!
-Köszönöm! De akkor téged is bántani fognak! Elmegyek én egyedül!
-Nem én azt nem engedem! Akkor nem engednek el! Elhívom majd Olivért Ő majd eljön velünk.
-Oké! De ki az az Olivér?Nem Bencével vagy együtt amikor beszéltünk azt mondtad?!-Kérdezte az öcsém meglepődve.
-Olivér és Bence sem a barátom! Olit ma ismertem meg az új szomszédom Bence pedig eltűnt ma reggelre csak egy levelet hagyott elvitte minden cuccát.Nem vette fel a telefont sem.Te hogy érted el?-Kérdeztem az öcsémet.
-1-szer hívtam akkor nem vette fel nem sokkal később visszahívott.
-Oda adod a telefonod? Muszáj vele beszélnem.
-Nincs a telefonomon pénz.Holnap töltünk rá?
-Persze!De most gyere megmutatom a szobádat.-Az öcsém a vendég szobába fog lakni úgy döntöttem.Bence szobáját pedig érintetlenül hagyom.

*éjjel 3-kor*
Nem tudok aludni.Csak Bence jár a fejemben nem akarok egyedül lenni!Van egy ötletem.Felhívom Olit.Kómásan vette fel a telefont.
-Ki vagy és mit akarsz az éjszaka közepén?-Kérdezte két ásítás között.
-Szia!Ne haragudj hogy ilyenkor zavarlak! Nati vagyok! Szükségem van rád!
-Máris megyek!Nyisd az ajtót!-Letette a telefont és 2 perc múlva egy farmerben póló nélkül állt az ajtómba Oli.
-Mi a baj? Miért sírsz?
-Hiányzik.-Egy szót mondtam mégis értett mindent megölelt.Bementünk a szobámba és befeküdtünk az ágyba.
-Most aludj! Én pedig megyek!-Mondta Oli.
-Ne kérlek ne hagyj itt! Aludj velem! Szükségem van rád!-Oli már az ajtónál állt mikor ezt mondtam Neki.Felém fordult és láttam hogy egy könnycsepp hagyja el a szemét.
-Itt alszom! De a földön!
-Miért?
-Hidd el így jobb lesz neked is!-Ennyit mondott és lefeküdt az ágyam mellé.Hamar elaludhattam mert másra nem emlékeszem.

*Oli szemszög*

Amikor Nati azt akarta hogy Vele aludjak legszívesebben ugrottam volna az ágyába!De nem szabad Ő most szakított a barátjával és csak össze van zavarodva.És most egy barátra van szüksége nem egy újabb pasira.10 perc múlva már el is aludt és hallottam ahogy szuszog.Én nem tudtam aludni ezért kimentem a konyhába ahol olyan látvány fogadott ami kiborított...

2 megjegyzés:

  1. Igen tetszik a blogod *-* Nagyon kíváncsi vagyok mi az a látvány :DD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor örülök neki :D Nem sokára felteszem a kövi részt! :D

      Törlés