2014. március 13., csütörtök

5.rész

Sziasztok!
Mivel Facebookon rengeteg támogatást kaptam ezért hoztam egy új részt!De viszont a kövi rész 1 komment után hozom.Nekem ez a rész nem annyira tetszik de ennyire telt tőlem! :( :D


...lefektettem az ágyra és elkezdtem csókolgatni.Ő ezt halk nyögésekkel díjazta.


*Nati szemszög*

Már csak azt vettem észre hogy nincs rajtam és Bencén sem póló.Furcsa fejet vághattam mert Bence abba hagyta és megtámaszkodott felettem.
-Abba hagyjam?-Kérdezte.
-Eszedbe ne jusson!-Mondtam mire Ő folytatta az előbbi tevékenységét.Azt hogy utána mi történt a fantáziátokra bízom.......
Reggel Bence mellkasán ébredtem Ő még aludt.Olyan aranyos amikor alszik meg amúgy is.Adtam neki egy csókot mire Ő elmosolyodott adtam neki még egyet mire kinyitotta a szemét.
-Jó reggel Szépségem!-Köszönt Bence.
-Jó reggel Szép Fiú!-Mondtam és ki akartam szállni az ágyból de Ő vissza húzott magára.
-Hova mész?
-Éhes vagyok! Szóval enni!-Válaszoltam.
-Előtte had kérdezzek valamit-kezdett bele-leszel a barátnőm?-bökte ki végre.Kicsit ledöbbentem de válaszoltam.
-Még gondolkozom rajta!-mondtam-Na jó igen!-nevettem el magam.
-Már megijedtem!-mondta-Ezért még kapsz-Mikor ezt kimondta perverz mosoly jelent meg az arcán.Elkezdtem a konyha felé futni Ő utánam futott és a nappaliba elkapott.Rádöntött a kanapéra és elkezdett csikizni.Utána elkezdett csókolgatni épp magamra húztam mikor csengettek.Bence egy szál boxerbe ment ajtót nyitni.Közben én is észre vettem hogy fehérneműbe vagyok épp indultam volna öltözni mikor Dani bejött a nappaliba.Elkezdett közeledni felém és észre vettem hogy Bence ott fekszik az ajtóba.Dani rádöntött a kanapéra és elkezdett csókolgatni. Ki akarta kapcsolni a melltartómat mikor Bence leszedte rólam Danit és behúzott neki egyet és kidobta a lakásból.Én elkezdtem sírni a kanapén amikor Bence észrevette hogy sírok oda rohant hozzám és megölelt.Tiszta vér volt Bence amitől én is véres lettem.
-Öhh..ne haragudj nem akartalak össze vérezni!-Mondta.
-De hogy haragszom! Hozom az elsősegély ládát!-Ezzel elindultam a konyhába.Mire vissza értem Bence a kanapén feküdt.Mellé ültem és elkezdtem ellátni lefertőtlenítettem és leragasztottam a homlokát és az arcát.
-Jól vagy?-Kérdeztem.

-Ha megcsókolsz jól leszek!-Válaszolta és én megcsókoltam.Magára húzott és most én csókolgattam őt amit nagyon élvezett.Bence felült és felkapott engem a szobám felé vette az irányt ahol meglepő dolog fogadott minket alig akartam elhinni.....






3 megjegyzés: