2014. március 20., csütörtök

7.rész

Sziasztok!
Köszönöm a sok támogatást amit kapok!Ne haragudjatok hogy csak most hoztam részt de elég sok dolgom volt!Na és hogy telt a mosolynapotok? Remélem Nektek jól telt! Nekem nem úgy telt ahogy terveztem :( Na de nem és csacsogok tovább!Jó olvasást!

....Amikor elolvastam a levelet potyogtak a könnyeim.Nem hiszem el hogy itt hagyott.Hogy tehette ezt?És hova ment?Tuti hogy van valakije.Ilyen gondolatok jártak a fejemben mikor csengettek.Számomra egy idegen fiú állt az ajtóban.Egy nagyon helyes szőke hajú fiú.Nagyon bámulhattam mert zavartan szólalt meg.
-Szia! Patocska Olivér vagyok de csak hívj Olinak!-Köszönt ezek szerint Olivér.
-Szia! Horváth Natasa de hívj csak Natinak.-Mondtam-Miben segíthetek?
-Hát igazából most költöztem a szomszédba és erre felé nem ismerek semmit!Szóval megtudnád nekem mondani hogy hol van egy bolt?-Kérdezte és rájöttem hogy még mindig az ajtóban állunk.
Szívesen meg is mutatom de előtte felöltözöm!Gyere addig be.
-Oké..Köszönöm!-Mondta és bedobott egy csábos mosolyt!Úr isten nekem ilyenre nem lennem szabad gondolnom hiszen Bencét szeretem bármit is csinált!Oli helyet foglalt a kanapén én pedig felrohantam a szobámba.Ahol újból előjöttek az emlékek. Belepusztulok úgy hiányzik már most Bence.Földre rogytam és ott elkezdtem zokogni Oli valószínűleg meghallotta mert felrohant a szobámba.Oda jött hozzám és leült mellém.
-Úr isten!Mi a baj Nati? Minden rendben?-Kérdezte ijedten.
-Nem semmi sincs rendben! -Mondtam.-Most hagyott itt a szerelmem.Egy levelet hagyott itt nekem!Este még minden rendben volt reggelre pedig eltűnt!Nem értek semmit! És azt sem tudom hogy miért mondom ezt el neked!
-Ez azt jelenti hogy Te bízol bennem!Aminek örülök!És rég hülye az aki egy ilyen csodálatost lányt itt hagy mint Te! Egy könnycseppet sem érdemel!Most pedig öltözz fel van egy ötletem.-Mondta és egy biztató mosolyt küldött felém amit viszonoztam.
-Lehet hogy igazad van köszönöm!
-Nem lehet hanem biztos!-Mondta és megölelt kicsit meglepett de visszaöleltem.-Na öltözz! Lent megvárlak!
-Oké!-Mondtam és felöltöztem vettem fel egy szegecses felsőt egy farmert és egy bakancsot! Felvettem a bőrkabátomat is mert kint elég hűvös van.
-Indulhatunk?-Kérdezte Oli.Én bólintottam egyet és lifttel lementünk.Lent egy fekete autóhoz vezetett és kinyitottam nekem az ajtót.Igazi úriember :D
-Hova megyünk?-Kérdeztem tőle miközben Ő elindította a kocsit.
-Az titok!-Mondta titokzatosan és elkezdtünk nevetni.Egész úton nevettünk már vagy 1 órája mentünk mikor megpillantottam egy erdőt.
-Te most komolyan egy erdőbe hoztál?-Kérdeztem tőle ijedten.
-Igen! Nyugi nincs semmi hátsó szándékom csak megszeretnélek ismerni!-Mondta és közben mosolygott.
-Pedig azt hittem hogy rögtön bokorba akarsz vinni.-Mondtam nevetve.
-Lehet róla még szó.-Amikor ezt kijelentette egy perverz mosoly csúszott az arcára.Olyan aranyos.-Na gyerünk sétálni!-Mondta és kinyitotta nekem az ajtót-Hölgyem!
-Köszönöm Uram-Elröhögtük magunkat.Elindultunk befelé.A csendet Oli törte meg:
-Mesélj magadról!
-Oké..hát..Horváth Natasának hívnak 18 éves vagyok és nem rég hagytam abba a sulit.Debreceni vagyok csak Bencével ide költöztünk tanulni de aztán mindketten ott hagytuk a sulit 1 hét után nagyjából ennyi!
-Ohh..Bence a barátod ezek szerint.És miért hagytátok ott a sulit?-Kérdezte Oli és láttam rajta hogy valami baja van.
-Bence a volt barátom!Hiszen itt hagyott! Na mindegy! Ja igen azért mert azt mondta hogy sokat együtt akar velem lenni.Ez is furcsa volt de már értek mindent!De most te mesélj magadról!
-Értem! Patocska Olivér vagyok 20 éves imádok enni és énekelni.Nem járok iskolába nem rég jöttem haza Londonból ott voltam szakács.Ennyi nagyjából.Ja meg van egy zenekarom ByTheWay a neve hárman vagyunk benne.Én Peti és Peti.
-Peti és Peti?-Kérdeztem nevetve.
-Igen Rétvári Peti és Szikszai Peti :D-Válaszolta ő is nevetve.-És ha érdekel akkor elmondom hogy indulunk az X-faktorba :D
-Persze hogy érdekel és örülök neki! Megismerhetem majd a fiúkat?-Kérdeztem boci szemekkel.
-Ne nézz így rám kérleeeek! Mert megölsz! Persze hogy megismerheted őket!-Mondta és felkapott a vállára és elkezdett velem futni
-Tegyél le! Oooooli teeeegyél le!! Most viszel a bokorba?-Kérdeztem nevetve.
-Nem teszlek le! Ha szeretnéd!-Mondta-Szeretnéd?-Kérdezte kicsit meglepődtem.
-Igen!-Még magamon is meglepődtem hogy ezt mondtam de azt éreztem hogy kell nekem.Elértünk egy tisztáshoz ahol letett.Vele szemben álltam és hirtelen ötlettől vezérelve megcsókoltam.
-Biztos vagy benne?-Kérdezte nagyon aranyosan.
-Teljesen!-Válaszoltam és megcsókoltam.Megpörgetett és lefektetett a földre.Hozzá bújtam.
-Menjünk haza.-Mondta nagyon biztosan.
-Miért?-kérdeztem-Nem érzed velem jól magad?
-De nagyon jól érzem magam de éhes vagyok.Mehetünk?-Én csak bólintottam egyet.Másfél óra múlva már otthon voltunk Nálam.Elindult a konyhába én utána mentem.
-Van egy jobb ötletem.-Mondtam és behúztam a szobámba rádöntött az ágyra és elkezdett csókolgatni de hirtelen abba hagyta és vissza vette a felsőjét.
-Mit csinálsz Oli?
-Megbánnád ha lefeküdnél velem! Ma szakítottál a barátoddal velem pedig ma ismerkedtél meg. Túl korai lenne.Most én elmegyek de holnap vissza jövök és van egy meglepetésem szia! Jó éjt!-Mondta és megpuszilt.Elment. Lehet hogy igaza van megint?Annyira rendes és aranyos más biztos nem hagyta volna abba.Ő megtette mert tudja hogy időre van szükségem és hogy még nem léptem túl Bencén.Annyira megértő.Épp kimentem a konyhába mikor csengettek.Kinyitottam az ajtót és nem hittem a szememnek Ő meg mit keres itt?....

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
  2. Imádom Fantasztikus. Szinte végig izgulok minden rész annyira kíváncsi vagyok minden egyes sorra

    VálaszTörlés