2014. március 12., szerda

4.rész

Sziasztok!
Nem tudom hogy olvastátok-e az előző bejegyzésem ha nem akkor olvassátok el mert nagyon fontos! Ez a rész nem nagyon tetszik nekem de az izgalmakat későbbre tartogatom!


...megcsókolt.Én vissza csókoltam. Magához húzott kezét a derekam köré fonta.Erősen magához húzott én a kezeimet a nyaka köré fontam.Heves csókcsatába kezdtünk.Lefektetett az ágyra és rám feküdt.
-Bence ezt nem kéne!-Szűrtem ki nehezen a fogaim közül mire ő leszállt rólam és mellém ült én is felültem
-Igazad van! Ne haragudj! Túl gyors voltam de annyira szép vagy.-Mikor ezt kimondta megcsókoltam.Lehet hogy kockára teszem a barátságunkat de ebben a pillanatban nem érdekelt.Csak ő és én léteztünk.Bence adott egy puszit a homlokomra is.
-Nekem most mennem kell de sietek haza! Szeretlek!-Mondta Bence.Adott egy csókot majd elment.Nem sokkal azután hogy elment csengettek.Ajtót nyitottam Dani volt az.
-Szia Nati!-köszönt.
-Szia Dani! Ne haragudj azért amit Bence csinált!Nem tudom mi ütött belé-hazudtam hiszen nagyon jól tudtam hogy mi a baja-gyere csak beljebb!-Bementünk és leültünk a kanapéra.-Kérsz valamit?
-Igen!-mondta-Téged!-Mikor kimondta oda húzott magához és megcsókolt. Hirtelen nem tudtam mit csinálni.Ekkor meghallottam hogy csukódik az ajtó.Hátra néztem és Bencét láttam egy nagy csokor rózsával.

                                                                     *Bence szemszög*
-Itt meg mi a jó büdös franc folyik?-Kérdeztem tőlük semleges hangon mintha nem érdekelne pedig majd bele pusztultam abba amit láttam.
-Bence félre érted-kezdett bele Nati de Dani közbe vágott
-Nem elég világos? Élveznénk egymás társaságát ha nem zavarnál!-Mondta Dani mire én megfogtam a karját és kidobtam a lakásból.Vissza mentem Natihoz aki ott sírt a kanapén.Ezért oda mentem hozzá és megkérdeztem tőle hogy mi a baja.
-Mi a baj Nati?-Kérdeztem nyugodtan.
-E-e-ez n-nem a-az a-a-a-minek látszik-dadogta sírva-átjött,behívtam és megcsókolt.
-De miért hagytad-kérdeztem?
-Nem akartam de nem tudtam ellökni magamtól. Benny én csak téged szeretlek.-Mondta és én megcsókoltam felkaptam és bevittem a szobámba........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése