2014. március 25., kedd

9.rész

Sziasztok!
Meg is hoztam a 9. részt! Örülök hogy tetszik a blog! Köszönöm a visszajelzéseket és az 500 oldalmegtekintést!Ez a rész kicsit rövid lett és uncsi de az izgalmas részeket későbbre tartogatom! :D
*Nikii*

...Egy srác volt ott egy szál boxerbe. Amikor észre vett engem egy kést fogott rám és közeledni kezdett felém.
-Te meg ki a jó büdös franc vagy?-Kérdezte a srác.
-Hát ezt én is kérdezhetném!Amúgy Olivér vagyok.És te ki vagy?
-Ja te vagy Olivér? Én Miki vagyok Nati öccse.-Vajon Nati nekem erről miért nem szólt?-Mit keresel itt?
-Először is ha elvennéd az arcomból a kést úgy kényelmesebb lenne beszélni-elvette a kést-Nati áthívott nem rég mert beszélni akart velem.
-Ja értem! Bocsi hogy kést fogtam rád de megijedtem!
-Semmi baj!Na de én megyek haza!Nem akarok zavarni!-Indultam kifelé de Miki utánam szólt.
-Ne menj el! Nati biztos az akarja hogy itt maradj!
-Hát oké! De biztos nem zavarok?
-Olivér miért zavarnál?
-Nem tudom! De szólíts csak Olinak! :D-kezet fogtunk és elmentünk aludni....Reggel arra keltem hogy valaki rám esett. Nati volt az.Ő észre sem vette hogy rám esett.Olyan aranyos volt ott feküdt rajtam. Megsimogattam az arcát és adtam rá egy puszit mire Ő mocorogni kezdett.


*Nati szemszög*
Arra keltem hogy Valaki adott nekem egy puszit.Mikor kinyitottam a szemem azt vettem észre hogy Olin fekszem Ő pedig rám mosolygott.
-Jó reggelt Hercegnő!-Köszönt Oli.
-Jó reggel Szöszi! Ne haragudj hogy rád estem!
-Nincs baj! Sőt örülök neki!-Mondta nagyon aranyosan.
-Nem vagy éhes?
-Egyrészt én mindig éhes vagyok másrészt megismerkedtem az öcséddel.Miért nem meséltél róla?
-Mikor ismerkedtél meg vele?Nem volt alkalmam!
-Éjjel majdnem megölt!
-Micsoooda?
-Azt hitte betörő vagyok!De nincs semmi baj!Nagyon bírjuk egymást!-Mondta Olika tök cukin.Alig bírtam ki hogy ne csókoljam meg!De nem tehettem!Nem Nati ezt nem szabad!Annyira örülök neki hogy kijönnek egymással a fiúk.
-Elmegyek fürdeni addig egyél nyugodtan!
-Oké de siess!

30 perc alatt végeztem mindennel.Mentem ki a fürdőből és hallottam hogy valaki kiabál a nappaliba.Lerohantam és nem hittem a szememnek Oli kiabált.....


5 megjegyzés: