2014. március 9., vasárnap

1. rééész

Sziasztok!
Meghoztam az első részt! Remélem tetszik! Ha igen jelezzétek!
Ui: Oldalt láthatjátok hogy egy közvélemény kutatást indítottam kérlek válaszoljatok rá!
Köszönöm:
Nikii :D




-Megbántad menjünk haza?-kérdezte..ezek szerint nem elég halk sóhaj volt!
-Úr isten Benny te hülye vagy? De hogy is!-mondtam-Épp ellenkezőleg alig várom már hogy ott legyünk!
-Huuuh..akkor megnyugodtam!-Amikor ezt kimondta megfogta a kezem.Eszembe jutott az amin otthon gondolkoztam ezért elhúztam a kezem!
-Valami baj van?-Kérdezte ijedten Bence.
-Öhh nem is tudom hogy hol kezdjem!-mondtam.
-Ajánlom az elején!-Mondta nevetve Bence de mikor észre vette hogy én nem nevetek komoly lett.-Mondd csak nyugodtan!
-Szóval az van hogy én nagyon szeretlek de csak mint barát-kezdetem el-én nem akarok többet! Ne érts félre nagyon kedves és aranyos vagy de félek ha lenne köztünk valami és nem úgy alakulna tönkre menne a barátságunk!És én nem akarlak elveszíteni hát ez a baj!Mindennél fontosabb vagy nekem!-Mire befejeztem elkezdtem könnyezni.
-Jajj Drága..!Ne aggódj soha nem fogsz elveszíteni! Én is szeretlek de csak mint barát! És te is fontos vagy nekem!Szeretlek!-Amikor ezt kimondta tonnás súly esett le a szívemről!Nagyon boldog voltam hogy nem érez többet irántam mint barátság!Ezért a keze után nyúltam és összekulcsoltam az enyémmel!
-Most akkor én is elhúzzam a kezem?-Kérdezte gúnyosan Bence.
-Jólvan Vavra!-Mondtam és elakartam venni a kezem de nem engedte.Végre oda értünk.Boldogan szálltam ki az autóból.Körül néztem...csodálatos volt minden!
-Tetszik Drága?-Kérdezte boldogan Benny.
-Nem! Bence ez szörnyű!-mondtam komolyan mire Bence is komoly lett-Te buta csak vicceltem minden csodás!-Erre mindkettőnkből kitört a nevetés.Felmentünk a 3. emeletre lifttel.Az egyik ajtó előtt megláttunk egy fiút Bence ismerte ezért oda ment hozzá én pedig követtem.
-Nati ő itt Dani a főbérlő fia! Dani ő itt Nati a lakótársam!-Mikor Bence azt mondta hogy a lakótársa vagyok egy apró mosolyt küldtem felé amit viszonzott.Kezet fogtam Danival.Ő előttünk ment kinyitotta az ajtót és egy gyönyörű lakás tárult elénk.Bence már látta mikor ide jött kivenni de én még nem.
-Őhh..-Csak ennyit tudtam mondani.
-Nem tetszik?-Kérdezte ijedten Bence.
-Te hülye vagy-kezdtem el-ez csodálatos!?-Mikor ezt kimondtam Bence felkapott és megpörgetett párszor a levegőbe.
-Akkor én nem is zavarok.-Mondta Dani.
-Köszönünk mindent!-Mondta Bence.
-Sziasztok!-Köszönt Dani.

-Szia!-Köszöntünk vissza.Mikor kiment Dani Bence rám mosolygott és egyre közeledett felém mikor nagyon közel voltunk egymáshoz.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése