2014. március 11., kedd

3.rész

   Sziasztok!
Meghoztam a 3. részt!Remélem tetszik! :D Jó olvasást!


-Te meg mi a jó büdös francot képzelsz??-Jött felém Nati kiabálva.
-Nem fogod fel hogy csak ágyba akar vinni?-folytattam volna de a szavamba vágott.
-Te ezt abból szűrted le hogy átjött HOZZÁNK-Az utolsó szót szinte már üvöltötte.
-De..
-Nincs de elegem van már most!-kezdett bele megint-Egyébként is mi közöd van hozzá? Semmi akkor meg hagyjál már élni!!!-Kiabálta és elment a szobájába aminek ajtaját bevágta.
-Ezt szépen megcsináltam! Gratulálok magamnak!-Mondtam de már nem kiabáltam.


*Nati szemszög*
Nem értem hogy mi volt ez az egész. A majdnem csókunk,a Danival való "beszélgetés".Nem értettem Bencét. Talán féltékeny? Nem ez nem lehet hiszen CSAK barátunk vagyunk.Gondolataiból kopogás zökkentett ki.
-Bárki is vagy tűnj el!Nem vagyok senkire sem kíváncsi.-Kiabáltam ki.
-Nati kérlek engedj be!-Mikor meghallottam Bence csodás hangját megenyhültem.Nem értem miért de oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam.
-Mit akarsz?-Kérdeztem tőle semlegesen.
-Beszélni!-mondta Bence-Be jöhetek?
-Gyere!-Mondtam és leültünk az ágyamra és Bence elkezdte a monológját.Úgy csináltam mintha nem érdekelne pedig igazából nagyon is érdekelt a magyarázata.
-Kérlek ne haragudj! Nagyon szeretlek és fontos vagy nekem! Csak tudod ő...-húzta az időt-..na szóval féltékeny voltam.-Bökte ki végül mire én köpni nyelni nem tudtam. Szóval féltékeny. Ez azt jelenti hogy szerelmes belém?Nem ez nem lehet!! Mi csak barátok vagyunk.
-Min gondolkozol ennyire?-Kérdezte.
-Öhh..kicsit meglepődtem-na jó nem kicsit-De ha te féltékeny vagy az azt jelenti hogy...
-Igen azt nagyon sajnálom-kezdte el mondani-hogy nem mondtam el csak féltem! Féltem hogy elveszítelek.
-Bence!
-Igen?
Én is így érzek..azt hiszem!-Mikor kimondtam elkezdett a feje közeledni az enyémhez......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése