2014. március 26., szerda

10.rész

Sziasztok!
Húúhaaa! Köszönöm a hozzászólásokat az sok-sok üzenetet facebookon! Ja és 600 oldalmegtekintés?? Úr Isten :D 1 nap alatt több mint 100 megtekintés :D Nagyon köszönöm!
Ehhez a részhez is várom a komikat :D Ez a rész nekem még mindig nem tetszik :(De remélem attól nektek igen :D
Puszi:
Nikii :D <3



...Oli kiabált Danival.Mire oda mentem a Szöszikém behúzott neki egyet.
-Itt meg mi a jó büdös franc folyik?-Kérdeztem a 3 fiút mikor az öcsém felém fordult láttam hogy tiszta vér az arca.Olivér kidobta Danit a házból és az öcsémhez rohant és leültette a kanapéra.
-Na akkor még egyszer megkérdezem mi folyik itt?-Kérdeztem a 2 srácot.
-Hol van elsősegély láda?-Érdeklődött Olika.
-A konyha szekrénybe!-Mutattam a konyha felé.Oda ültem az öcsém mellé és láttam hogy nagyon szétverte Dani az arcát.Folyt órából és a szájából is a vér.Mikor Olika belépett a nappaliba az öcsém felállt és összeesett.Olivér rögtön oda ment hozzá és én is követtem a példáját.
-Hívj mentőt Nati!-Mondta nyugodtan Oli.Én nagyon bepánikoltam de azt tettem amit mondott megadtam a címet is.Visszamentem Olihoz Ő éppen próbálta ébreszkedni a tesómat.
-Mi baja van?-Kérdeztem a Hercegem.
-Szerintem túl sok vért vesztett.De nem tudom.-Mondta Oli próbált nyugodt maradni több-kevesebb sikerrel.10 perccel később megérkezett a mentő ellátták a sebét és bevitték a kórházba.Olival autóval utána mentünk.Mikor oda értünk az öcsémet vizsgálták így várnunk kellett.Oli leült Én pedig mászkáltam fel-alá.Egyszer csak Olivér átölelt hátulról.Egy apró gesztus volt nekem mégis mindennél többet ért.Azt hiszem beleszerettem Oliba.
-Nyugodj meg.-Szöszikém ezt súgta a fülembe.Én kicsit meg is nyugodtam.
-Köszönöm hogy itt vagy!
-Ez csak természetes hiszen fontos vagy nekem!
-Te is nagyon fontos vagy nekem!Még meg sem köszöntem hogy éjjel átjöttél!Szóval köszönöm Szöszikém!
-Igazán nincs mit Hercegnőm!-Úr isten azt mondta hogy fontos vagyok neki és hogy hercegnő! Jó vége megcsókolom.Épp meg akartam csókolni mikor az öcsém lépett ki a vizsgálóból.Ránk mosolygott és megölelt Engem!
-Szeretlek-Ezt súgta a fülembe az Öcsém én elkezdtem könnyezni.-Oli! Köszönöm!-Mondta az Öcsém és megölelte Olit.Itt én már sírtam amikor észre vették oda jöttek hozzám és megöleltek.
-Na menjünk haza! Ott majd folytatjuk!-Mondta Oli és Belém karolt.Én pedig az Öcsémbe.Otthon a fiúk beszélgettek én pedig neki álltam főzni.Már majdnem kész voltam a főzéssel amikor két kar fonódott a derekam köré és azt súgta a fülembe hogy "Az Öcséd elaludt!"


*1 hónappal később*

Az elmúlt hónapban nagyon sok minden történt. Oli Én és az Öcsém közti viszony egyre jobb lett.Szöszike majd nem mindig nálunk volt.Bencével azóta nem beszéltünk.Sokszor hívtam az Öcsém telefonjáról is de számot váltott.De nem baj így legalább túlléptem rajta.A Szőke Hercegemmel egyre közelebb kerültünk egymáshoz de nem volt még köztünk semmi.Este nálunk aludt a kanapén mert Öcsémmel Fifáztak éjjel és bealudtak a kanapén.Reggel mikor felkeltem kimentem a nappaliba egymás hegyén-hátán aludtak a fiúk olyan aranyosak voltak...Ma ismerem meg a ByTheWay többi tagját is.Kíváncsi vagyok már rájuk.

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a blogod, érdekes a történet.

    ha teszel ki csere modult, akkor szívesen cserélek veled, kérlek nálam jelezz vissza, amennyiben igen a válasz.
    http://mirage-ericochmolly.blogspot.hu/p/scream.html

    VálaszTörlés